dinsdag 7 oktober 2014

Sweet Wishes

Liftchallenge #73

Alhoewel ik het zonnetje erg mis, geeft de regen een prima alibi om me terug te trekken op zolder voor de liftchallenge. Volgens mij was #64 de laatste waar ik aan meedeed dus ik heb er een paar gemist. Hoog tijd om weer aan te haken!

De liftkaart is deze keer weer een origineel en super leuk concept en prima 'liftable'.



Ik heb 'm gemaakt in decembersfeer met het supermooie papier van Echo Park ('Tis the Season)





En...ik sluit niet uit dat er nog eentje volgt;-)



3 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ERG gave lift, wat een leuk papier heb je gebruikt!! Mooie strakke liftkaart. Leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge en hopelijk zien we je vaker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie strakke variant! Knalkleuren voor kerst doen het goed! Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen